How many animals have you had sex with?

How many animals have you had sex with?

  • Zero

    Votes: 504 33.0%
  • 1-3 animals

    Votes: 477 31.2%
  • 4-6 animals

    Votes: 190 12.4%
  • 7-9 animals

    Votes: 66 4.3%
  • 10-12 animals

    Votes: 68 4.5%
  • 13-15 animals

    Votes: 33 2.2%
  • 16 or more animals

    Votes: 189 12.4%

  • Total voters
    1,527
I'm taking it as different animals and not different species.
For me it's been so far;
Updated April 2020
27 Different Human Males
20 Different Human Females
12 different Male Dogs (9 Different Breeds)(Cocker Spaniel)(German Shepherd)(Boxer)(Labrador Retriever)(Harrier)(Golden Retriever)(Rottweiler)(Doberman Pinscher)(Great Dane)
4 Different Male Donkeys(2 Different Breeds)(American Standard Donkey)(American Mammoth Donkey)
1 Male Shetland Pony
1 Male Miniature Horse
6 Different Large Male Horses (5 Different Breeds)(Quarter Horse)(American Saddlebred)(Appaloosa)(Tennessee Walker)(Arabian Horse)
With wich one you enjoyed the most??? I usually love fucking male dogs, and I wonder which breed's your fav, due to your long experienced sex....
 
Ich bin 66 Jahre alt und praktiziere seit meiner Kindheit Tiersex. Also hatte ich Sex mit Tonnen von Tieren: female dogs, Ziegen, Schafen, Sauen, Kühen, Stuten. Ich spiele aber auch gerne an den Genitalien männlicher Tiere. Ich habe viele Erfahrungen. 😇
 
Last edited:
[QUOTE = "Eleboy, Post: 499563, Mitglied: 55347"]
Also yah ... ein aktuelles Date für mich
7 Hunde (5 Rüden, 2 Hündinnen)
5 Pferde (4 Männchen, 1 Weibchen)
1 Stier
3 Elefanten (2 Stier, 1 Kuh)
[/ZITAT]
I would be very interested to know how you had sex with elephants? Aren't their genitals much too big for us humans and also misshapen?
 
Ich bin 66 Jahre alt und praktiziere seit meiner Kindheit Tiersex. Also hatte ich Sex mit Tonnen von Tieren: female dogs, Ziegen, Schafen, Sauen, Kühen, Stuten. Ich spiele aber auch gerne an den Genitalien männlicher Tiere. Ich habe viele Erfahrungen. 😇
Courtesy of Google Translate: "I am 66 years old and have been practicing animal sex since I was a child. So I had sex with tons of animals: female dogs, goats, sheep, sows, cows, mares. But I also like to play on the genitals of male animals. I have a lot of experiences."
 
Ich bin 66 Jahre alt und praktiziere seit meiner Kindheit Tiersex. Also hatte ich Sex mit Tonnen von Tieren: female dogs, Ziegen, Schafen, Sauen, Kühen, Stuten. Ich spiele aber auch gerne an den Genitalien männlicher Tiere. Ich habe viele Erfahrungen. 😇
ziegen=goats
schafen=sheep?
sauen=sows [pigs]
kuhen=cows
stuten=mares
 
[QUOTE = "JazzyJerk, Post: 512821, Mitglied: 61635"]
Mit freundlicher Genehmigung von Google Translate: "Ich bin 66 Jahre alt und praktiziere seit meiner Kindheit Tiersex. Also hatte ich Sex mit Tonnen von Tieren: Hündinnen, Ziegen, Schafen, Sauen, Kühen, Stuten. Aber ich mag es auch spiele mit den Genitalien männlicher Tiere. Ich habe viele Erfahrungen. "
[/ZITAT]
Ich kann diese Bemerkung nicht mit dem besten Willen der Welt verstehen. Worum geht es in diesem Zitat? Ist es nur ein Grund, einen weiteren nutzlosen Beitrag verfasst zu haben?
 
Ich gratuliere allen hier, die Englisch sprechen können. In meinem Alter ist dies nicht selbstverständlich. Es macht keinen Sinn, sich über Übersetzerprobleme lustig zu machen. Viele Benutzer sprechen hier ihre eigene Sprache nicht richtig.
 
[QUOTE = "Alpha Cat, post: 513268, member: 68645"]
Close to a 1000.
[/ QUOTE]
W.hat animals make up the 1000?...sheep or pigs?
 
Back
Top