Men that like being knotted.

Oh my God that is truly hot I've only had that experience once. A former friend of mine was a dog walker anyways when I met up with her she had four intact male dogs. We both got on our hands and knees and watch each other get mounted and bread. I love licking her pussy afterwards before taking her. I've been trying to find the right person again, I would love nothing more than to eat bread side by side with someone.
 
Funny when people get all testy about a man who wants the knot, or a woman to peg him. In my case, I had zoo experiences when young, and a dominant female who liked using my ass. I also had a couple male friends I experimented with a little when young, and it just didnt do anything for me. Still at my age human guys dont do anything for me. Its just one of those things. I am actually turned off about a human male fucking me. It doesnt work. Now a woman with a strapon, fingers whatever, and obviously a dog male.. those work for me. Its just how it is. Even the fictional mind swap to a womans body.. I just.. ehh. Dont have any desire to be intimate in any way with human males. Male dogs mounting me? SURE! I always find people putting their thoughts and ideas on what someone else thinks and feels sexually hilarious. Specially in the zoo community. Where "we" are outside the "norm" and you want to judge what someone does or doesn't prefer.. Snort. Very insecure/pompous to assume you know what they truuuuuly desiiire.. :D
Well said and agree with you whole-heartedly but I lacked the dominant female and the couple male friends from your story (y)
 
that was more or less covered by the "if all goes well" part. it also kinda falls under "properly preparing" before engaging. i mean, we do it exclusively inside the house behind closed doors so there's very little chance of unwanted distractions. i'm yet to experience an early departure, got a few close calls tho. luckily, he already was semi-deflated so it just stung a bit with no lasting damage.

i also read somewhere that having a glass of cold water nearby works wonders when he or you really need to end the tie asap. pouring it behind the knot apparently deflates it almost instantly. i haven't tested it yet.
Cold water worked for this anally knotted lady: https://***************.co/video/13079/extreme-anal-knot-gets-stuck-full-vid-classic
 
I saw a video of a woman taking the knot anally with the people watching as it was filmed to make sure all went well. Seemed like it was in there pretty good from what was shown and her reactions to him inside her and when he tried to move. Then they used water like that, presumably cold, and he pulled out with a little yelp from her. He seemed like he was a pretty big boy.
Yup, believe this may be the video: https://***************.co/video/13079/extreme-anal-knot-gets-stuck-full-vid-classic
 
Ich liebe es, zuzusehen, wie Männer geknotet werden, während meine Muschi geflutet wird. Welche heterosexuellen Männer genießen diese Erfahrung?
Hallo,ich habe einen sehr kleinen penis desshalb musste ich sehr oft dabei zuschauen wie andere männer mit meiner freundin sex hatten.Dan eines abends nach dem fussballtraining habe ich bemerkt,wie sich mein trainer an meine freundinn ran machteund sie immer wieder anfasste sehr zur freude meiner mitspieler die nun ihrerseits anfiengen mich ab zu lenken und mich mit bier ruhig stellten.irgendwann gegen 1uhr morgens kam meine freundinn zu mir und sagte zu mir mein trainer würde uns nach hause fahren da ich sehr betrunken war.als nächstes bin ich auf der rückbank seines wagens erwacht um gerade mit zu bekommen wie er ihr zwischen die beine greifftund ihr sagt das sie mit zu ihm komme damit er sie richtig ficken kann.sie fragte nur was mit mir geschehe als er antwortet ich dürfe dabei sein und zuschauen.ich tat so als wurde ich schlafen bis wir schliesslich bei ihm ankamen und beide mich ins haus schleppten wo wir auch gleich von seinen beiden schäfferhunden empfangen wurden.beide hunde waren männlich 2jahre alt und ich werde nie vergessen wie beid3 hunde angefangen haben überall an meiner freundinn rumm zu riechen und ihr auf zu stehen als mein trainer zu mir sagt ob ich sehe wie glücklich meine freundinn seine hunde mache und wie gross ihr penis im vergleich zu meinem sei.ich war wie erstarrt als er mir in die hose fasste und sie mir bis in die kniekehle runter riss und zu mir sagte,ich dürfe dabei sein wen er und seine jungs sie ficken würden.er schaute sie an sie wusste gar nicht was antworten als er uns befahl seine hunde zu lecken damit ich danach zusehen durfte wie sie einer nach dem anderen gefickt hat.
 

Attachments

  • Screenshot_20200107-150526_Chrome.jpg
    Screenshot_20200107-150526_Chrome.jpg
    163.6 KB · Views: 56
  • Screenshot_20200107-150506_Chrome.jpg
    Screenshot_20200107-150506_Chrome.jpg
    196.4 KB · Views: 55
Hallo,ich habe einen sehr kleinen Penis desshalb musste ich sehr oft dabei zuschauen wie andere männer mit meiner freundin sex hatten.Dan eines abends nach dem fussballtraining habe ich bemerkt,wie sich mein trainer an meine freundinn ran gemachtund sie immer wieder anfasste sehr zur freude meiner mitspieler die nun ihrerseits anfiengen mich ab zu lenken und mich mit bier ruhig stellten.irgendwann gegen 1uhr morgens kam meine freundinn zu mir und sagte zu mir mein trainer würde uns nach hause fahren da ich sehr betrunken war.als next bin ich auf der rückbank sein wagens erwacht um gerade mit zu bekommen wie er ihr zwischen die beine greifftund ihr sagt das sie mit zu komme damit er sie richtig ficken kann.sie wünscht ihm nur was mit mir geschehe als er antwortet ich dürfe dabei und zuschauen.ich tat so als wurde ich schlafen bis wir schliesslich bei ihm ankamen und beide mich ins haus schleppten wo wir auch gleich von seinen beiden schäfferhunden empfangen wurden.beide hunde waren männlich 2jahre alt und ich werde nie vergessen wie beid3 hunde begann haben überall an meiner freundinn rumm zu riechen und ihr auf zu stehen als mein trainer zu mir sagt ob ich sehe wie glücklich meine freundinn seine hunde mache und wie gross ihr penis im vergleich zu meinem sei.ich war wie erstarrt als er mir in die hose fasste und sie mir bis in die kniekehle runter riss und zu mir sagte,ich dürfe dabei sein wen er und seine jungs sie ficken würden.er schaute sie an sie wusste gar nicht was antworten als er uns befahl seine hunde zu lecken damit ich danach zusehen wie sie einer nach dem anderen gefickt hat.
Und das schlimmste am ganzen war,es hat mir gefallen wie ich vor meiner freundinn klein gemacht wurde und ich danach zuschauen musste wie sie es genoss so gefickt zu werden.
 
Putting aside all of the ridiculous prejudices and hangups about men receiving penetration, anal sex is extremely pleasurable for a man. A knot presses the prostate better than any plug. Once you relax enough (key for ANY anal play), it is an indescribable feeling of heat, fullness, and throbbing pressure. Amazing.
 
If youre a guy that identifies as straight but enjoys being knotted by a male dog then what does "straight" even mean anymore?
Labels are so far from reality. I have sucked a straight guys dick. I let him justify in his mind that since he didn't touch my dick he thinks he's Straight. It's a fine line. I love women but I love cum so I'm bi. I've never been knotted but I want so much to at least experience that knot in my ass one time
 
I
The knot will grow inside you, he's not pushing his knot in, it's to tight in normal situations to get his knot in so he will only push his dick in till his knot when he is to excited.
can easily take a dildo 3" diameter and I realize the knot isn't round. There's not many things I haven't put in my ass or tried too over 60 years. lol. I wish I could feel that knot popping in and out of my ass
 
Putting aside all of the ridiculous prejudices and hangups about men receiving penetration, anal sex is extremely pleasurable for a man. A knot presses the prostate better than any plug. Once you relax enough (key for ANY anal play), it is an indescribable feeling of heat, fullness, and throbbing pressure. Amazing.
Well said. A friend was working my ass with fingers and when she hit that sweet spot I went to the moon and suddenly she pulled out. She said I scared her when my eyes rolled back and all she could see was the white of my eyes. I had to explain to her that eyes rolled back is GOOOOOOOOOOD
 
I love my ass being knotted, it feels amazing and the orgasm is truly intense! I can, however, feel that my collies knot just doesn't seem to stay in for long anymore, he is perfect for a "new zoo" but I have become too loose for his small-medium knot :giggle: ,,, id love to try a bigger one to really and truly be stuck to him! :husky_love::pig_love::gsd_love:
 

Attachments

  • 1627289453379.jpg
    1627289453379.jpg
    1.9 MB · Views: 116
Back
Top