Been lurking for a bit, time for introductions (31/m)

Hey all !

I've been registered and lurking for months, so I figured it was time for an introduction.

I'm 31 and from Belgium.

I'm mainly into dogs, but I'm not zooexclusive. I've had some experience with a male boxer years ago and would really like to adopt a female dog at some point, though my current situation doesn't allow me to do so just yet. I enjoy watching women with male dogs, too.

I'm mainly here to enjoy the content, talk to others, and find like minded folks around me, I guess.
 
Salut à tous !

J'ai été enregistré et caché pendant des mois, alors j'ai pensé qu'il était temps pour une introduction.

J'ai 31 ans et je viens de Belgique.

Je suis principalement dans les chiens, mais je ne suis pas exclusif au zoo. J'ai eu une certaine expérience avec un boxeur mâle il y a des années et j'aimerais vraiment adopter une chienne à un moment donné, bien que ma situation actuelle ne me le permette pas encore. J'aime aussi regarder les femmes avec des chiens mâles.

Je suis principalement ici pour profiter du contenu, parler aux autres et trouver des personnes partageant les mêmes idées autour de moi, je suppose.
Bienvenue de wezembeek oppem
 
Thank you for building up the courage to make a presentation.

I hope you have enjoyed the place during your 6 months here.
 
Back
Top