Soulbroder
Lurker
Jag är gärna med i telegramgruppen
Det hade varit mycket trevligt med en grupp.Vill gärna vara med i en grupp.
Gör det inte ? det är skumt, funkar för migverkar inte som det går att skapa ett konto på wickr?
Ja den är uppe, men jag måste slicka inbjudan, och då måste ja få användar namnet så jag kan lägga till er i gruppen.Händer det något med swezoo gruppen?
Lägg gärna till mig, wickr = alexandees, telegram = @nambolaisorJa den är uppe, men jag måste slicka inbjudan, och då måste ja få användar namnet så jag kan lägga till er i gruppen.
skicka ett mail eller skriv i tråden så försöker jag lägga till er alla,
Nu blev jag tillagdLägg gärna till mig, wickr = alexandees, telegram = @nambolaisor
om du har Wic så kan jag lägga till digVill gärna vara med i en grupp.
Enl wickr skulle det inte gå att skapa ny profil efter 1/1, kanske det som ställer till detverkar inte som det går att skapa ett konto på wickr?
Ok vet du anledningen? Hittar inget på deras sida.Enl wickr skulle det inte gå att skapa ny profil efter 1/1, kanske det som ställer till det
Nej, jag fick bara det som meddelande när jag loggade in innan jul. Enligt meddelandet skulle det inte gå att regga nya profiler efter 1/1 2023 och 1/1 2024 ska wickr stänga ner.Ok vet du anledningen? Hittar inget på deras sida.
Tror inte detGår det att regga sig på telegram utan mobilnummer?
sånt meddelande fick jag ochsåNej, jag fick bara det som meddelande när jag loggade in innan jul. Enligt meddelandet skulle det inte gå att regga nya profiler efter 1/1 2023 och 1/1 2024 ska wickr stänga ner.
Men när jag loggade in nu efter nyår så fick jag inget sånt meddelande, så jag är inte helt säker på hur det blev/blir
Vet hur man lägger till nu,SweZoo heter den svenska wicker gruppen, jag har inte en aning om hur man hittar till den eller lägger till folk.,
Läs reglerna så ser du att inga som helst sociala plattformar får nämnas öht. Dessutom övervakas S*gnal av FBIAppen Signal då?
Läs reglerna så ser du att inga som helst sociala plattformar får nämnas öht. Dessutom övervakas S*gnal av FBI
Enligt reglerna för detta forum får man inte posta personlig information såsom användarnamn och telefonnummer på andra social medier eller plattformar.Vems regler? Dina? zooville eller? Signal ser ju ok ut och har svårt att se att fbi ska kunna tokkolla detta med krypteringen m.m
Signal Pros and Cons
+ Pros
- End-to-end (E2E) encryption
- Encryption algorithms: Signal protocol, with Perfect Forward Secrecy (PFS) for text messages, voice messages, and video calls
- Open source software
- Disappearing messages (aka self-destructing messages)
- Published transparency reports
- Logs minimum amount of data
- Does not log IP Addresses
- Free