• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Svensk telegram grupp?

• Thread starter Thread starter J0hnD0e1738
  • Start date Start date
SweZoo heter den svenska wicker gruppen, jag har inte en aning om hur man hittar till den eller lägger till folk.,

Jag är gärna med i en wickr grupp men vet inte hur man söker upp en grupp osv. Så lägg gärna till mig: matte39

Händer det något med swezoo gruppen?
Ja den är uppe, men jag måste slicka inbjudan, och då måste ja få användar namnet så jag kan lägga till er i gruppen.

skicka ett mail eller skriv i tråden så försöker jag lägga till er alla,

Ok vet du anledningen? Hittar inget på deras sida.
Nej, jag fick bara det som meddelande när jag loggade in innan jul. Enligt meddelandet skulle det inte gå att regga nya profiler efter 1/1 2023 och 1/1 2024 ska wickr stänga ner.
Men när jag loggade in nu efter nyår så fick jag inget sånt meddelande, så jag är inte helt säker på hur det blev/blir

Nej, jag fick bara det som meddelande när jag loggade in innan jul. Enligt meddelandet skulle det inte gå att regga nya profiler efter 1/1 2023 och 1/1 2024 ska wickr stänga ner.
Men när jag loggade in nu efter nyår så fick jag inget sånt meddelande, så jag är inte helt säker på hur det blev/blir
sånt meddelande fick jag ochså

Ingen som läser regler eller? Wi**r ägs numera av amazon som analyserar sina användares data för kommersiellt bruk osv. Likaså K*k och andra plattformar för kommunikation. Eftersom ingen av dessa omfattas av GDPR är utländska företag och myndigheter som galna i just dessa.. finns andra mer säkra alternativ.

Läs reglerna så ser du att inga som helst sociala plattformar får nämnas öht. Dessutom övervakas S*gnal av FBI

Vems regler? Dina? zooville eller? Signal ser ju ok ut och har svårt att se att fbi ska kunna tokkolla detta med krypteringen m.m

Signal Pros and Cons​

+ Pros​

• End-to-end (E2E) encryption
  • Encryption algorithms: Signal protocol, with Perfect Forward Secrecy (PFS) for text messages, voice messages, and video calls
  • Open source software
  • Disappearing messages (aka self-destructing messages)
  • Published transparency reports
  • Logs minimum amount of data
  • Does not log IP Addresses
  • Free

Vems regler? Dina? zooville eller? Signal ser ju ok ut och har svårt att se att fbi ska kunna tokkolla detta med krypteringen m.m

Signal Pros and Cons​

+ Pros​

• End-to-end (E2E) encryption
  • Encryption algorithms: Signal protocol, with Perfect Forward Secrecy (PFS) for text messages, voice messages, and video calls
  • Open source software
  • Disappearing messages (aka self-destructing messages)
  • Published transparency reports
  • Logs minimum amount of data
  • Does not log IP Addresses
  • Free
Enligt reglerna för detta forum får man inte posta personlig information såsom användarnamn och telefonnummer på andra social medier eller plattformar.

Dessutom så är i princip alla instant messenger appar övervakade på ett eller annat sätt. FBI och Interpol avslöjade nyligen ett stort nätverk via Signal som delade övergreppsmaterial.

Jag pratade om signal som en app.

1. Posting e-mail / Telegram / Discord / KiK / Wickr / Whatsapp or any other chat app username
is ONLY allowed inside a Zooville group or on your About profile page.

Du känns som en godhetsknarkare......

Back