• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Nyfikenheten?

Haddock

Tourist
Det var nyfikenheten som tog mig hit, letandet efter ett svar.

Varför blir jag upphetsad när jag ser att min hund blir det?

Han är könsmogen och vet precis vad han vill göra. Sätter sig en kvinna lite olägligt på huk i närheten av honom och han inte är kopplad, då blir hon bestigen, omedelbart. En del skrattar, andra blir skärrade när dom får 35 kilo kåt hund över sig.
Jag blir kåt? But why?

Hur känner andra här inne över frågor som dessa? :)

Det är en intressant ingång på frågan ? kanske det känns spännande för att det är lite annorlunda eller tabu?

Vad tänker du om din hund i övrigt? Jag själv älskar djur, minns att jag tyckte vargar var häftiga som barn tex, och vid något tillfälle så började jag som nyfiken grabb fundera på annat och lyckades nog hitta in på djursex på nätet. Tror jag kan ha sett en häst med stånd urinera och känt lite "wow, spännande...".

Så jag tycker delvis speciellt hundar men många djur i allmänhet är vackra visuellt, men efter att ha blivit upphetsad av hur spännande hundens kuk ser ut så är jag också fast för dem sexuellt... :gsd_love:

Lite dravel och svårt o minnas exakt vad man tänkte som ung haha. Men kort svar, jag blir kåt av det för jag har väl en sexuell preferens ? Sen uppskattar jag djur även bara för de dem är, de kan vara så underbara och mysiga bara i allmänhet.

Haha, det blir mest dravel när jag försöker sätta ord på det själv också.

Jag var i yngre tonåren och tittade på något naturprogram och såg där parningsbeteenden från lite olika djur och minns att jag tyckte det var spännande. Sen hittade man saker på nätet när man var äldre, jag minns exakt den första filmen jag såg med en hund som besteg en kvinna och blev genast upphetsad.
Det är något med den djuriska, råa ivern som verkligen syns på hunden när den vet hur nära målet är. När han väl hittar rätt är det full gas tills han är färdig. Ingen hänsyn tas till tiken, kvinnan eller vad nu hanen bestämt sig för att betäcka.

Jag har läst lite på forumet, det verkar som en del kvinnor njuter av att bli "tagna", att vara högsta önskan, målet, full fokus för djurisk åtrå och att få tillfredställa det vilda behovet.

En hund ljuger aldrig, den är inte kapabel till det.
Glad? Svansen som en visp. Föbannad? Tänder och morr. Kåt? ja... det syns mycket väl. En människa kan le vänligt och skaka din hand, uttrycka vänskap. Men morrar och visar tänderna när du vänder dig om.

Det händer inte med en hund. Finns inte ens en chans på jorden... och det är..? Sexigt? Inte fan vet jag... :P

#TheDravelContinues

Back