• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Män för chat

Chfr707

Tourist
Jag söker män som gillar män som vill ha vänner. Intressen för perversa saker såsom hund och häst är ett krav.

Jag vill i första hand chatta, byta länkar och andra bra råd.

Det är som vi alla svennar vet olagligt numera så diskretion är ett måste.

Jag söker män som gillar män som vill ha vänner. Intressen för perversa saker såsom hund och häst är ett krav.

Jag vill i första hand chatta, byta länkar och andra bra råd.

Det är som vi alla svennar vet olagligt numera så diskretion är ett måste.
Finns på wickr med samma nick

Förlåt för jag inte svarat. Jag vet inte vad wickr är men jag har tgram med samma nick. Ada mig gärna

Alltid trevligt med lite roligt och intressant chattande med andra likasinnade :cool:
Ett hej är alltid en bra början, om man vill skriva ;)

Snackar gärna med killar. Har flera appar, bara skicka ett mess så bestämmer vi nåt.
Har lite erfarenhet med zoo

Back