• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Köp och Sälj

Kul initiativ! Har en hel del leksaker, stor del från andrahandsmarknaden. Jag antaaar att det gäller typ just leksaker? ;)

ja. eller suits kanske om nån har.

Men främst leksaker.
En annan söker XL eller Large chance typ eller något med trevlig knot på

Jag har en del, kan skicks pm? Eller ska jag hålla det publikt först? Finns ju massa liknande regler på dragonhoard om man vill hålla det liknande :)

Hej på er! Har tagit beslutet att jag vill göra mig av med alla mina leksaker! Det är en HEL del. Jag vill i första hand försöka hitta någon intresserad av rubbet, det går att sälja vidare sedan om man vill men jag orkar inte hålla på med många individuella sälj just nu ? Bifogar lite foton, datumet är från i tisdags men hann inte sätta mig ner för att skriva någon annons då. Två tog jag fram nu dock eftersom jag glömde dem första vändan ?

Hör gärna av er här eller på pm, har varit mycket aktiv på dragonhoard också för att sälja och köpa andrahand, men den siten verkar nere just nu?

WP_20230606_12_50_32_Pro.jpgWP_20230606_12_52_52_Pro.jpgWP_20230606_12_52_40_Pro.jpgWP_20230606_12_52_35_Pro.jpg

WP_20230610_14_18_14_Pro (2).jpgWP_20230610_14_18_10_Pro (2).jpg

Sorry Veroniqa! Hade redan diskussionen igång med personen när du skrev, tänkte inte på att svara dig ? nu sålde jag alla leksaker jag har lite för att gå ur denna hobby. Men säg till om du vill ha rekommendationer ?

Hej på er! Har tagit beslutet att jag vill göra mig av med alla mina leksaker! Det är en HEL del. Jag vill i första hand försöka hitta någon intresserad av rubbet, det går att sälja vidare sedan om man vill men jag orkar inte hålla på med många individuella sälj just nu ? Bifogar lite foton, datumet är från i tisdags men hann inte sätta mig ner för att skriva någon annons då. Två tog jag fram nu dock eftersom jag glömde dem första vändan ?

Hör gärna av er här eller på pm, har varit mycket aktiv på dragonhoard också för att sälja och köpa andrahand, men den siten verkar nere just nu?

View attachment 404019View attachment 404020View attachment 404021View attachment 404022

View attachment 404029View attachment 404030
Jag gjorde precis likadant och sålde mina leksaker förra året. Även om de var sköna så användes de alldeles för sällan. Kan sakna dem lite ibland dock så funderar just på om jag ska köpa en fin hunddildo igen, knoten är det bästa jag vet:)

Haha vet du jag är redan svag nog och funderar på att köpa igen... Inte lätt att hålla igen! En eller två kan ju inte skada... ? Såg att johntohmastoys har en åsna, ser rätt het ut... :gsd_nervous:
Jag gjorde precis likadant och sålde mina leksaker förra året. Även om de var sköna så användes de alldeles för sällan. Kan sakna dem lite ibland dock så funderar just på om jag ska köpa en fin hunddildo igen, knoten är det bästa jag vet:)

skrev för att jag ville se om det är någon som är aktiv här. men jag vill sälja dessa

Attachments

• IMG20240124172955.jpg
    IMG20240124172955.jpg
    842.7 KB · Views: 34
skrev för att jag ville se om det är någon som är aktiv här. men jag vill sälja dessa

Echo-
Firmness: Soft
Size: Large
845 kr

Kona-
Firmness: Soft Shaft, Firm Base
Size: Extra Large
Suction cup included
1 180 kr

Tyson-
Firmness: Soft Shaft, Firm Base
Size: Large