Jag gjorde precis likadant och sålde mina leksaker förra året. Även om de var sköna så användes de alldeles för sällan. Kan sakna dem lite ibland dock så funderar just på om jag ska köpa en fin hunddildo igen, knoten är det bästa jag vetHej på er! Har tagit beslutet att jag vill göra mig av med alla mina leksaker! Det är en HEL del. Jag vill i första hand försöka hitta någon intresserad av rubbet, det går att sälja vidare sedan om man vill men jag orkar inte hålla på med många individuella sälj just nu ? Bifogar lite foton, datumet är från i tisdags men hann inte sätta mig ner för att skriva någon annons då. Två tog jag fram nu dock eftersom jag glömde dem första vändan ?
Hör gärna av er här eller på pm, har varit mycket aktiv på dragonhoard också för att sälja och köpa andrahand, men den siten verkar nere just nu?
View attachment 404019View attachment 404020View attachment 404021View attachment 404022
View attachment 404029View attachment 404030
Jag gjorde precis likadant och sålde mina leksaker förra året. Även om de var sköna så användes de alldeles för sällan. Kan sakna dem lite ibland dock så funderar just på om jag ska köpa en fin hunddildo igen, knoten är det bästa jag vet![]()
skrev för att jag ville se om det är någon som är aktiv här. men jag vill sälja dessa
Ja de kanske vi ärjag har några leksaker som jag vill sälja, är det någon här som är intresserad av att köpa?