• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Kik?

föredrar telegram då den är mer krypterad
Fast det stämmer ej eftersom du måste ange ditt telefonnummer.. om du inte är medveten om vad det innebär så är det bl a IMEI, abonnentdata och innehavare av abonnemang samt modell på telefon och operativsystem.

har inge telefon nr registrerat på mitt telegram

dessutom har jag inget abonemang heller
Kör du via dator så är det istället IP adresser och annan information som delas. Spelar ingen roll, du ger alltid spår på internet. Sen är det ju en sak om du ger brödsmulor eller en hel limpa :)

Tycker man kan köra PM här till att börja med och sen om man ska köra eventuell träff eller planera nåt så kan man göra det via andra plattformar. Telegram är btw rätt hårt övervakad av storebror pga allt olämpligt som delas där :)

självklart ska man alltid köra PM. men kör man VPN's och diverse så kan man göra allt för att skydda sig.

Och jag kör via telefon. Har dock ett Kinesiskt telefon nr kopplat istället.

sen finns de inte direkt Någon Mobilapp som INTE sparar information. man får bara välja de som käns mest säkra och krypterade.

Bästa vore om typ Proton släppte en IM app eller Bahnhof

Back