• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Hur började det för dig?

Norrbottnia

Lurker
Kort och gott, hur upptäckte du ditt intresse för djur?

Hade varit intressant att få höra hur lika eller olika historier vi har. Självklart får man ju dela med sig av så lite eller mycket man känner sig bekväm med.

Hoppas få höra ifrån er alla i gruppen. ?

Var någon gång i mellanstadiet som jag började. Var ung och kåt och hade förlorat oskulden väldigt tidigt (dagis), och lekte lite med kompisar runt samma ålder, så visste hur skönt sex var.
Var ensam hemma medan föräldrarna jobbade och var kåt. Familjens tik våg och vilade på min säng och rullade över på rygg så hon kunde få magen klappad. Såg hennes fitta och bestämde mig för att testa den. Första dagarna var det bara jag som slickade henne, men snart hade jag ett finger eller två i hålet. Och kanske en vecka eller så senare fick hon ligga på rygg igen medan jag tryckte in min kuk i henne.

Vet inte hur länge det dröjde, kanske en månad eller två, men sedan fick hon uppleva analsex och jag lät även några av kompisarna jag brukade ha lite sex med ha skoj med henne.

Sedan höll det på. Var i slutet av högstadet som jag kom över min första djurporr då en butik hade fått in en hög med Animal Passion och liknande tidningar. Och sedan fick jag tag i lite filmer, dock var nästan allt tjejer med djur, inte allt för lätt att hitta killar som knullade. Som tur var kom BBS:er och Internet strax efter och då började man hitta bra saker och andra som gillade detta.

Min historia har tre kapitel: 1) Jag ramlade in i puberteten i början av 1970-talet (jag är född 1960) när det alls inte fanns något internet, men det som fick mig att överhuvud taget börja tänka på sex med djur var en porrberättelse i Hsons klassiska porrtidning Piff där en stor hund fick gå loss och knulla med både kille och tjej. För tillfället innebar det inget mer än att jag fick ett nytt och häftigt motiv för mitt flitiga runkande. 2) Kapitel 2 började mitt i sommaren 1975 när jag av en ren tillfällighet stötte på en unghund en kväll på byn där jag växte upp. Han följde med mig hem till gården där jag bodde och han gick inte hem när jag hade gått in - han satt kvar ute på gräsmattan och verkade så ensam och övergiven. När jag tittade ut genom mitt sovrumsfönster innan jag skulle lägga mig, så såg jag att han fortfarande satt kvar - och jag började fundera på vad som skulle hända om jag provade att runka hundens kuk. Jag blev jävligt kåt av dessa tankar, och sent på natten (eller tidigt som fan på morgonen, beroende på hur man ser det) smög jag mig ut i köket, fixade lite ätbart till hunden och gick ut. Vovven blev jätteglad av mitt sällskap och ännu gladare av korvbitarna som jag gav honom. Vi gick iväg till skogspartiet som låg ungefär 100 meter längre bort och när vi kommit så långt in i skogen att ingen att jag kände mig säker att ingen kunde se vad vi höll på med, så sträckte jag min hand under hundens mage och drog försiktigt på hans pick - och det dröjde inte länge innan han juckade som fan i min hand och hundsperman skvätte på marken. Men jag hade ingen tanke på att hunden skulle göra någonting med mig - det var alldeles tillräckligt upphetsande att ha fått runka av vovvekuken. Men ett nytt smaskigt runkmotiv hade jag ju fått. 3) Tredje kapitlet i min historia kom ytterligare ett par år senare, när jag började ha sex med våra närmsta grannars hund. Jag hade sex med denna tvärkåta och mycket intelligenta pudel hundratals gånger under flera års tid. Vanligen slickade han min kuk till utlösning, sedan runkade jag av honom och så kanske jag fick ytterligare ett slick till utlösning. Alltihopa jäkligt kåtaktigt och skönt!!!

Kort och gott, hur upptäckte du ditt intresse för djur?

Hade varit intressant att få höra hur lika eller olika historier vi har. Självklart får man ju dela med sig av så lite eller mycket man känner sig bekväm med.
Hur började det för dig? Någon erfarenhet?

3) Tredje kapitlet i min historia kom ytterligare ett par år senare, när jag började ha sex med våra närmsta grannars hund. Jag hade sex med denna tvärkåta och mycket intelligenta pudel hundratals gånger under flera års tid. Vanligen slickade han min kuk till utlösning, sedan runkade jag av honom och så kanske jag fick ytterligare ett slick till utlösning. Alltihopa jäkligt kåtaktigt och skönt!!!

De har sköna tungor, helt klart. :) Så blev det mer med andra hundar efter det? Något riktigt knull eller har det mest varit oralt med dom?

Hur började det för dig? Någon erfarenhet?

De har sköna tungor, helt klart. :) Så blev det mer med andra hundar efter det? Något riktigt knull eller har det mest varit oralt med dom?
Jodå, det blev mer med andra hundar - men jag har hållit mig till runk, slick och sug!!!

Ännu en kåt tonåring med internet.
Men det började för mig att jag blev intresserad av hur tjejer känner när det blev knullade, vilket ledde till att jag började gilla kuk.
Ett tag senare när jag var ute med familjen och åkte fick jag se några hästar som vilade i en hage med kuken hängande. Efter det blev det bara mer och mer intresse.

För mej som zoo-exklusive, började det ungefär samtidigt som jag fick sexuella tankar.
Alltså långt innan jag visste vad sex, sexuellitet var för någonting.
Är uppvuxen med en större hanhund, och vi lekte och experimenterade mycket med varandra.
Jag har många gånger, och under lång tid funderat över zoo-exklusiviteten.
Men jag har bara kommit fram till att jag inte är intresserad sexuellt av människor. (oavsett: om det är hetro, homo eller något annat.)
vilket var något som jag visste ifrån första början.
Har sedan slutet av tonårstiden identifierat mej som: Zoofili.

Landet, inte allt för mycket att göra som ung grabb och en stor nallebjörn som gärna utforskade tillsammans med mig. Minns första gången han satte på mig som igår...

Tror det började i tonåren med att jag läste en artikel i FIB-aktuellt om någon kontroversiell serieförläggare och så hade dom med ett utdrag där en kvinna hade sex med en hund. Sen kom internet och då kom jag in på furry/anthro som med tiden kom att blanda in bilder/filmer med zoofili. Tillslut provat en del med ston och snubblade vid ett tillfälle över en hingst. Många år sedan nu, idag skulle jag gärna prova mig fram med hingst och hanhund men har inga egna så får fortsätta drömma om det tillsvidare. Finns iofs en hel del stall relativt nära men man har ju lite mer konsekvenstänkande nu än när man var yngre haha!

Började väldigt tidigt med familjens hund och hur han slickade mig, långt innan puberteten. Sen utvecklades det och i takt med internet så öppnades en helt ny porrig värld.

Var hundvakt åt en kompis när hunden hoppade upp i soffan och försökte jucka på mig. Försökte putta ner han ett par gånger men ju mer jag försökte ju mer upphetsade blev han och jag.
Tillslut så utan att tänka så tog jag tag runt hans kuk och samtidigt som jag runka. Sen tog det några gånger innan jag vågade suga.
Nästa hund va min mammas tik. Har alltid gillat wet sex så när vi va ute så blev jag nyfiken och lät henne kissa i handen, sen hemma så testa jag att slicka och tror hon njöt lika mycket som mig.

En vän berätta om hen är inne gillar detta (tydligen mitt "fel" dessutom ?)
Var rätt anti till en början men är väldigt öppen av mig och dömer ingen oavsett vad jag personligen gillar, tycker liksom inte mindre om personen för det..

Men jag har alltid tänt på när djur parar/betäcker varandra och har jobbat just med avel...

Så efter mycket pratande så kom jag fram till att jo jag tänder allt på detta med "zoo" också ?

Första djuret för mig blev katt som slicka min fitta, vilket jag gillade mycket ?

Väldigt ny inom detta så inte mycket erfarenhet än men det kommer så småningom ?

Back