• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Har du enga djur?

Har du egna djur?

• Total voters
    43
Tyvärr har jag ingen hund just nu. Planen är att skaffa en om "ett tag", men är osäker på ifall jag bör ha en medan jag bor i min nuvarande lägenhet. Känner att det kanske skulle behövas mer utrymme så att den får mer yta när man leker med den eller ifall den vill vara själv ett tag.

Så vi får se när jag sparat ihop en massa pengar igen till att byta upp mitt boende, då blir det antagligen en stor tik att dela sängen med...

Tyvärr har jag ingen hund just nu. Planen är att skaffa en om "ett tag", men är osäker på ifall jag bör ha en medan jag bor i min nuvarande lägenhet. Känner att det kanske skulle behövas mer utrymme så att den får mer yta när man leker med den eller ifall den vill vara själv ett tag.

Så vi får se när jag sparat ihop en massa pengar igen till att byta upp mitt boende, då blir det antagligen en stor tik att dela sängen med...
Jo låter rimligt ändå, hade en hund innan när jag fortfarane hade hus och gård, men nu när man bor i liten lägenhet känns det bara inte rätt att skaffa en

Back