• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Fråga till er kvinnor

plummbum

Tourist
Jag är lite nyfiken på något, man ser ju att det till synes helt klart existerar kvinnor på detta forum. Känns som att det är många som söker ägare av hund, men jag får inte många vibbar av kvinnor som söker någon form av partner på samma sätt som män verkar söka det konstant. Förstår att ni får vara selektiva och får utstå en del flockande kring er, men om ni är singlar, vore det inte också trevligare att hitta en partner man kan skaffa hund med? Eller är det bara att ni söker utan att annonsera det lika synligt som vi män? :)

Jag hade hemskt gärna skaffat hund men vet med mig att som jag lever nu som singel hade jag inte orkat eller haft tid att ta väl hand om honom, så väntar lite med det tills man har någon att dela det med eller livsstilen kanske ändras lite. Det är ju ändå en livskamrat man ska kunna ge ett bra liv! Och sen att ett bra liv inkluderar att få toppa mig och min tvåbenta partner är ju en bonus :gsd_wink:

Allt gott!
Plumm

Back