Vad letar du efter då? Vad har du för erfarenheter?Ja, aktivt sökande
Jag tror bestämt jag ska köpa mig en hanhund. ?Vi söker en hanhund med vana att para sig med kvinnor. Jag vill bli tagen helt helt enkelt av en stor och vacker hund Vi har t.o.m köpt en bänk som jag kan hänga över den dagen det ev. kommer att ske ? Är det en man som äger denna hund får han såklart också ta mig, men efter hunden. Den är prio![]()
Välkommen, kul att du hittat hit. Vad har du för intressen i djurväg?Hej. Jag har prisis hittat hit. Kul att se några från Sverige som har samma intresse.
Jag gillar hundar, hästar, m.mVälkommen, kul att du hittat hit. Vad har du för intressen i djurväg?
Härligt! Nej tyvärr är det oftast svårt att få kontakt med djur på det sättet. Men i fantasin kan man ju hitta på mycketJag gillar d un
Jag gillar hundar, hästar, m.m
Men jag har tyvärr inte så mycket erfarenhet I verkligheten som jag skulle vilja ha.
Härligt! Nej tyvärr är det oftast svårt att få kontakt med djur på det sättet. Men i fantasin kan man ju hitta på mycket![]()
Nice. Vart bor du?![]()
Avis, på båda sätt ?Transkvinna med hanhund![]()
samma härJa, aktivt sökande
Hon var öppensinnad från början, men hade ingen egen erfarenhet när vi möttes. Första gången vi lekte med djur var i ett kostall med många fina kossor.Underbart med likasinnad sambo!
Har du fått in hen i detta eller var hen redan frälst när ni möttes?![]()