• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Oerfaren 29 årig kille från Skåne

Mangemange93

Tourist
Hej!

Jag är en kille som inte har de minsta problem att hitta tjejer i det dagliga livet men jag har fantiserat om att bli omfamnad av ett sto, Ponny eller en Kos varma kön sen jag var 15 år gammal och skulle vilja komma i kontakt med likasinnade eller i bästa fall någon som bjuder in mig till att förverkliga min fantasi.

Jag har den största respekten för djur och vill bara knulla en hona som inte bryr sig om att jag fyller henne eller som kanske till och med gillar att jag gör det. Det jag tänder på mest är tanken på att jag har fri tillgång till en varm fitta som inte tar skada eller bryr sig om att jag fyller henne, gärna flera gånger om.

Jag är öppen för att testa de flesta bondgårdsdjur som är av den större kalibern. Grisar, Ponnys, mjölk-kor och ston.
Är en väldigt glad och jordnära kille som är lätt att prata med!

bor i Lundatrakten och är villig att ta mig en bra bit för att få uppleva saker! :)

Tack!

Back