Jäklar så hett!! Synd man är östgöte lolJag söker hästägare för en trekant/fyrkant med en häst/pony. Jag är seriös och förväntar jag du också är det.
Hade varit super fler män på mig och en häst också.
Jag leka med en häst kuk I min mun.
Hör gärna av er!
Gi

Hej där! Tack för bilden och tack för delat din erfarenhet.Hoppas att du är både ärlig och shysst och att din önskan är på riktigt. Är det så så hoppas jag verkligen att du får träffa någon ärlig och seriös häst och hundägare, ponny vore ju det bästa så du kan ta honom på din rygg.Det är en underbar känsla och ett minne för livet för dig. Jag har ingen kontakt nere i Skåne ,annars hade jag hjälpt dig. Stort lycka till, vore trevligt få bli din vän !/CitView attachment 273300
Vi är intresserade av detsamma. Verkar svårt att få tillHej där! Tack för bilden och tack för delat din erfarenhet.
Har du nån kontakt i Sverige? Jag kan åka dit finns en härlig häst kuk.
Ha en fin helg!
Har du några kontakter i norra Sverige?Hoppas att du är både ärlig och shysst och att din önskan är på riktigt. Är det så så hoppas jag verkligen att du får träffa någon ärlig och seriös häst och hundägare, ponny vore ju det bästa så du kan ta honom på din rygg.Det är en underbar känsla och ett minne för livet för dig. Jag har ingen kontakt nere i Skåne ,annars hade jag hjälpt dig. Stort lycka till, vore trevligt få bli din vän !/CitView attachment 273300
Det hade varit mycket trevligtJag söker hästägare för en trekant/fyrkant med en häst/pony. Jag är seriös och förväntar jag du också är det.
Hör gärna av er!
Gi
Håller med dig, hade varit en perfekt konstellation med hästkuk, några män och en sugen tjej ?Jag söker hästägare för en trekant/fyrkant med en häst/pony. Jag är seriös och förväntar jag du också är det.
Hör gärna av er!
Gi