• NOTICE: Welcome back to Zooville! We've had to completely rebuild the server and restore data from backups after a non-security-related hardware incident. Please allow some time for the dust to settle. The site may be slow and not all features may work immediately. Intermittent downtime may occur while we work to restore the site.

Latest backup was from July 8th, so anything after that date will have been lost but that should have been less than 24 hours of data.

While restoring from backups we're also upgrading to the latest forum software.

Gästrikland med omnejd?

Joseph018

Tourist
Söker likasinnade i eller kring mellansverige som man kanske kunde prata lite med :)
Jag har efter några år upptäckt att min egen sexualitet är mer komplicerad än jag tidigare tillåtit den att få vara och intresserad av att utforska den. Så jag är väl så gott som oskuld i dessa sammanhang..

Kul att se så många Svenskar i alla fall. :D

Halloj! Småland här. Kul att du vågar utforska dina intressen o välkommen till forumet ?

Söker likasinnade i eller kring mellansverige som man kanske kunde prata lite med :)
Jag har efter några år upptäckt att min egen sexualitet är mer komplicerad än jag tidigare tillåtit den att få vara och intresserad av att utforska den. Så jag är väl så gott som oskuld i dessa sammanhang..

Kul att se så många Svenskar i alla fall. :D
Skåne här!

Ja man som kille får vara försiktig här inne. Tjejerna ser ju ofta ner på oss pervon som vill vara med när dom leker.

Ja man som kille får vara försiktig här inne. Tjejerna ser ju ofta ner på oss pervon som vill vara med när dom leker.
Jaså? Trodde det ofta var så att de var okej med ens närvaro om de nu ska få tillgång till vovve?

Jag funderar om detta stämmer.
Kvinnorna som vill kela med hundar är väl i så fall också "pervon"? Vi alla delar väl samma attraktion? Eller är det något jag har missförstått? :unsure:

Back