• Suddenly unable to log into your ZooVille account? This might be the reason why: CLICK HERE!

Schweizer Tierfreunde hier?

Hi, war ne zeitlang nicht mehr online. Hab mein erstes Login vergessen. LOL.

Habt ihr denn schon mal Erfahrungen sammeln dürfen? Ich habe bis jetzt keine aktive Erfahrung. Freut mich aber, dsss es hier so viele Gleichgesinnte gibt. Telegram Gruppe wurde glaube ich noch keine gemacht, aber kann mir schon vorstellen mal mit Leuten von hier zu treffen für einen Austausch. Gibts denn auch Tierhalter hier? @Freya&Loki schön, dass es auch Paare hier gibt. Gruss Franky

Hoi zämä, bi Männlech, mitti 20i umä und chume us de region bärn und am meischte interessiere mi Hunde-wiibli. Vomene Rüd bestigä werde fändi aber oh mau toll :husky_laughing:

Bi Rösser ischs gliichä (aber bi viel mehr ä Hundefründ), auso falls öpper da halter isch, würdi mi gärn mau ustuuschä, oh wenns nume über fantasiä si!

Hoi zämä, bi Männlech, mitti 20i umä und chume us de region bärn und am meischte interessiere mi Hunde-wiibli. Vomene Rüd bestigä werde fändi aber oh mau toll :husky_laughing:

Bi Rösser ischs gliichä (aber bi viel mehr ä Hundefründ), auso falls öpper da halter isch, würdi mi gärn mau ustuuschä, oh wenns nume über fantasiä si!

tönt guet:)

Juhuuu git doch no geili Bärner, bi ou us Bärn u stah uf Rüde :gsd_happysmile:

Back